Poptat přepravu

Začněte tady

Jednoduše zadejte, co, odkud a kam potřebujete přepravit – my se postaráme o zbytek. Zajistíme spolehlivou přepravu v tuzemsku i zahraničí. Na základě Vašeho zadání připravíme nabídku a ozveme se Vám co nejdříve - rychle, srozumitelně a bez zbytečného papírování.

Kontaktní údaje
Detaily přepravy

Jsme tu vždy pro vás,
připraveni pomoci.

Depa a obchodní kanceláře

Zobrazit →

Často kladené dotazy

Jak rychle může být moje zásilka doručena?

V rámci České republiky doručujeme zásilky zpravidla do 24 hodin od převzetí. U mezinárodní přepravy záleží na cílové destinaci, většinu zásilek doručujeme do 2–4 pracovních dnů.

Musím se registrovat, abych mohl objednat přepravu?

Registrace není nutná, stačí kliknout na Poptat přepravu, vyplnit potřebné údaje a odeslat.

Můžu zásilku sledovat online?

Ano, potřebujete jen znát číslo zásilky nebo číslo Vaší objednávky, které jste uvedli do objednávky přepravy. Stav zásilky pak můžete sledovat zde.

Je k dispozici objednávkový systém?

Ano, objednávkový systém tPal, je Vám k dispozici zde. V případě Vašeho zájmu, lze také objednávky přeprav, odesílat přímo z Vašeho softwaru. Pro další informace nás prosím kontaktujte.

Co je to přeprava systémem sběrné služby?

Jedná se o přepravy, při jejichž realizaci se zásilka jednou i vícekrát překládá na regionálních překladištích. Zpravidla jiné vozidlo zásilku vyzvedává na nakládce a jiné vozidlo zásilku doručuje do místa vykládky. 

Jsou zásilky během přepravy pojištěny?

Ano, zásilky jsou pojištěny. Podrobnější informace viz aktuální Obchodní podmínky, bod 3.3. Limit hodnoty zásilky – pojištění.