Nejčastější dotazy a odpovědi, které vám pomohou rychleji najít, co hledáte.
V rámci České republiky doručujeme zásilky zpravidla do 24 hodin od převzetí. U mezinárodní přepravy záleží na cílové destinaci, většinu zásilek doručujeme do 2–4 pracovních dnů.
Registrace není nutná, stačí kliknout na Poptat přepravu, vyplnit potřebné údaje a odeslat.
Ano, potřebujete jen znát číslo zásilky nebo číslo Vaší objednávky, které jste uvedli do objednávky přepravy. Stav zásilky pak můžete sledovat zde.
Ano, objednávkový systém tPal, je Vám k dispozici zde. V případě Vašeho zájmu, lze také objednávky přeprav, odesílat přímo z Vašeho softwaru. Pro další informace nás prosím kontaktujte.
Jedná se o přepravy, při jejichž realizaci se zásilka jednou i vícekrát překládá na regionálních překladištích. Zpravidla jiné vozidlo zásilku vyzvedává na nakládce a jiné vozidlo zásilku doručuje do místa vykládky.
Ano, zásilky jsou pojištěny. Podrobnější informace viz aktuální Obchodní podmínky, bod 3.3. Limit hodnoty zásilky – pojištění.